فورد موستانگ RTR جدید


در حاشیه نمایشگاه SEMA 2014 دریفتر جدید فورد Vaughn Gitten Jr’s که پیش از این فورد موستانگ RTR SPEC 5 کانسپت را معرفی کرده بود اقدام به تست این ماسل کار قدرتمند آمریکایی کرد.در جریان برپایی نمایشگاه این راننده دو خودروی جدید فورد را با دریفت به خوبی به همگان شناساند.

 

فورد موستانگ RTR

 

فورد موستانگ RTR Spec 5 کانسپت دو قوس بر روی چرخ هایش دارد که ان را از دیگر خودروهای همرده متمایز میکند و به کمک کیت بدنه زیبایش چند اینچی از مدل RTR نرمال عریض تر است.رینگ های سبز این خودرو ما را  یاد خودروهای مانستر انرژی می اندازد و تداعی کننده خودروهای کن بلاک است.

 

فورد موستانگ RTR

 

از دیگر ویژگی های فورد موستانگ RTR Spec 5 کانسپت میتوان به اسپلیتر های جلو جدید و قوس های فوق العاده بر روی کیبت و صندلی های مسابقه ای اشاره کرد که به همراه بال عقب بسیار زیبایش یک تیون شیک و تقریبا خشن را برای موستانگ به همراه داشته است اشاره کرد.قلب تپنده فورد موستانگ RTR Spec 5 کاسپت یک موتور V8 فورد است که میتواند 725 اسب بخار سرکش برای این اسب وحشی به همراه بیاورد تا راننده هرچه سرکش تر در خیابان ها جولان دهد.از این کلیپ بسیار زیبا لذت ببرید…

فورد موستانگ RTRفورد موستانگ RTR
 
 

 

 

 کلیپ دریفت فورد موستانگ RTR 2015

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: